arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۳

پزشکیان: تعداد دختران [بی حجاب]کم نیست؛ از مردم بپرسید رفتار‌های شما را با این قشر چقدر قبول دارند؟ / همین دولت روحانی که به آن گیر می‌دهید، برجام همین دولت روحانی را دنبالش هستید و نتوانستید احیایش کنید

پزشکیان خاطرنشان کرد: همین دولت روحانی که به آن گیر می دهید، برجام همین دولت روحانی را دنبالش هستید و نتوانستید احیایش کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دیدگاه اعتقادی‌ای که داریم، فرقی بین زن و مرد در تلاشی که می‌کنند، وجود ندارد. هرکدام عمل درستی کنند، پاداش آن را خواهند گرفت. لذا ما باید کاری کنیم که زنان در جایگاهی قرار بگیرند که در مسیر حیات طیبه باشند. این نگاه باعث می‌شود که اجازه دهیم در جایگاه‌هایی که مردان قرار دارند، زنان نیز قرار بگیرند.
 
وی افزود: نوع برخورد ما با زنان و دخترانی که نوع پوشش آن‌ها با آنچه ما می‌خواهیم فرق کند، باید متفاوت باشد و نباید اجبار و زور باشد. آیا ما می‌خواهیم به زور با کسانی که مانند آنچه ما می‌خواهیم زندگی نمی‌کنند برخورد کنیم.  اگر خدا چنین می‌خواست، خود همه را به یک جهت و شکل قرار می‌داد.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: گشت ارشاد و جریمه و توبیخ، قطعا در این راستا نیست. ما باید با زبان خوش با زنان و دختران برخورد کنیم. نباید رفتار ما باعث شود که وقتی کسی از بیرون به ما نگاه کند، به عنوان مردم از ما نپذیرند. تعداد دختران [بی حجاب] کم نیست؛ از مردم بپرسید رفتارهای شما را با این قشر چقدر قبول دارند؟
 
وی افزود: در حوزه فضای مجازی ما باعث تضعیف بسیاری از کسب و کارها شدیم و نان برخی را بریدیم. اگر مسیری که رفتیم را می‌دیدیم، چنین رفتاری را با مردم نمی‌کردیم.
 
پزشکیان تاکید کرد: در حوزه هنر و سینما نیز کار با کاردانان باید باشد و دولت نظارت کند. کار باید به امثال خانه سینما و. . سپرده شود. چرا باید کارگردانان و هنرمندان ما به جایی برسند که از کشور بروند و ممنوع الخروج شوند؟ ما فرهنگ را امنیتی کردیم. این باعث شده نسل جوان ما نسبت به رفتارهای ما زده شدند.
 
وی گفت: ما باید قبل از هرچیز خودمان را اصلاح کنیم و این اصلاح باید در رفتارمان باشد و نه در دستورالعمل‌ها! الگوهای شایسته‌ای که درست کردیم را نشان دهیم و اگر رفتار ما الگو باشد، مردم به سمت آن الگو اگر خوب باشد، خواهند رفت. در آن صورت دیگر نیاز نیست به زور مردم را به چیزی دعوت کنیم.
 
پزشکیان خاطرنشان کرد: همین دولت روحانی که به آن گیر می دهید، برجام همین دولت روحانی را دنبالش هستید و نتوانستید احیایش کنید.
نظرات بینندگان